jueves, 14 de marzo de 2013

Documentació.


Com ja sabeu la setmana passada vàrem anar a visitar la granja i férem moltes fotografies, per tant la tutora em va suggerir si volia fer jo el plafó de documentació. I li vaig dir que sí.

Així que la mestra em va passar totes les fotos que ella i la mestra de suport havien fet i les vaig ajuntar amb les que jo havia fet. A més, un dia, en un moment que érem quatre adults dins la classe, vaig aprofitar per anar a la sala d’ordinadors i cercar imatges relacionades amb la granja.

De manera que, durant el cap de setmana em vaig posar mans a l’obra. Vaig cercar paper contiu, cola, tisores i un bolígraf. Volia fer un plafó diferent, en el que sortissin imatges sobre la granja, fotos dels infants durant aquesta excursió i frases explicatives, però no volia crear una cosa massa espectacular, doncs la documentació que té la mestra a la classe era bastant sòbria i no volia que la meva destaques.

Per tant vaig acabar organitzant les imatges de forma cronològica i a cadascuna li vaig atorgar una frase i, de vegades, un dibuix. Voleu veure el resultat?

No hay comentarios:

Publicar un comentario